


Dotacje UE

Wprowadzanie innowacji produktowej w celu podniesienia konkurencyjności Makk Polska Staniak Ireneusz
Cel projektu
Celem projektu jest wzmocnienie konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstwa MAKK POLSKA STANIAK IRENEUSZ poprzez zwiększenie potencjału w zakresie umiejętnego zarządzania wzornictwem oraz wzrost wykorzystywania wzornictwa w działalności firmy, co pozwoli na wdrożenie nowych produktów na rynek.
Planowane efekty
- wdrożenie innowacji produktowej, marketingowej i organizacyjnej poprzez uruchomienie własnej produkcji
- ugruntowanie pozycji w branży oraz poszerzenie grona klientów dzięki stworzeniu atrakcyjnej nowej
- oferty prefabrykowanych wyrobów betonowych – wprowadzenie prefabrykowanych okładzin ściennych zewnętrznych (system fasadowy) oraz wewnętrznych (panele dekoracyjne)
- podwyższenie konkurencyjności firmy poprzez wdrożenie innowacji na poziomie przedsiębiorstwa
- uzupełnienie braków o urządzenia do rozpoczęcia seryjnej produkcji betonu
- poszerzenie kręgu odbiorców
- dywersyfikacja i zwiększenie przychodów firmy
- stworzenie silnej i rozpoznawalnej marki
- zwiększenie świadomości i korzyści płynących z wykorzystania wzornictwa w firmie projektu
Beneficjent: MAKK POLSKA Staniak Ireneusz
Wartość Projektu: 5 269 395.60 PLN
Wkład EFRR: 2 966 344.00 PLN
Audyt i strategia wzornicza dla firmy MAKK POLSKA Staniak Ireneusz
Cel projektu
Celem głównym projektu jest wzmocnienie konkurencyjności firmy MAKK POLSKA Staniak Ireneusz poprzez zwiększenie jej potencjału w zakresie umiejętnego zarządzania wzornictwem oraz wzrostu wykorzystania wzornictwa w działalności firmy.
Planowane efekty
- przeprowadzony audyt wzorniczy i opracowana strategia wzornicza firmy
- stworzenie rozpoznawalnej marki i umocnienie jej pozycji na rynku krajowym jak i na rynkach zagranicznych
- opracowanie strategii wprowadzenia na rynek nowych produktów